

Zestaw do konwersji roweru z silnikiem centralnym (TSDZ2). Silnik zintegrowany ze sterownikiem montuje się w otworze suportu w miejsce korby. Pasuje do standardowej mufy o rozmiarze 68-70 mm (nie pasuje do suportu typu pressfit). Wyposażony w czujnik nacisku (znany z dużo droższych modeli). Im mocniej naciśniesz na pedał tym mocniej rower Cię wspomoże.
Formy dostawy
Reklamacje i zwroty
Zestaw do konwersji roweru z silnikiem centralnym (TSDZ2). Silnik zintegrowany ze sterownikiem montuje się w otworze suportu w miejsce korby. Pasuje do standardowej mufy o rozmiarze 68-70 mm (nie pasuje do suportu typu pressfit). Wyposażony w czujnik nacisku (znany z dużo droższych modeli). Im mocniej naciśniesz na pedał tym mocniej rower Cię wspomoże. Powoduje to, że jazda rowerem z takim napędem jest bardziej naturalna
Największe zalety takiej konstrukcji to:
Zestaw MID750 ma standardową moc 250W i prędkość maksymalną 25 km/h (tak aby legalnie poruszać się po drogach publicznych). Za pomocą wyświetlacza można podnieść parametry napędu do mocy szczytowej 750W oraz prędkości maksymalnej ok. 40 km/h. Pełna moc 750W dostępna jest podczas wspomagania pedałowania.
W SKŁAD ZESTAWU MID750 TSDZ2 WCHODZI:
SILNIK
WYŚWIETLACZ Z PANELEM STERUJĄCYM
OSPRZĘT:
KLAMKI HAMULCOWE
MANETKA
KORBY
NARZĘDZIA DOŁĄCZONE DO ZESTAWU
Silnik TSDZ2 – wskazówki przy użytkowaniu:
Do zestawu możesz również zamówić baterie bidonowe 48V (ładowarka w komplecie) o pojemności 14,5Ah..24,5Ah - baterie możesz wybrać jako produkt polecany (poniżej)
*Istnieje możliwość montażu tego zestawu do roweru klienta w naszym sklepie stacjonarnym
*W przypadku problemów z doborem odpowiednich opcji prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny w celu konsultacji
Zobacz także