REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
ElectricMobile - pojazdy elektryczne
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Poniższy regulamin Sklepu Internetowego ElectricMobile - pojazdy elektryczne, znajdującego się pod adresem electricmobile.pl, określa zasady składania zamówień, sprzedaży i realizacji wysyłki produktów przez Sklep Internetowy ElectricMobile - pojazdy elektryczne, zwany dalej Sklepem.
- Właścicielem sklepu ElectricMobile - pojazdy elektryczne jest:
ElectricMobile Grzegorz Kania
Wadowicka 131
32-600 Poręba Wielka
NIP: 5491566706
REGON: 070752151
tel: +48 787 988 466
e-mail: sklep@electricmobile.pl
Zwanym dalej Sprzedawcą - Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
- Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
-
Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
-
Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
§2 ZAMÓWIENIA
-
Zamówienia można składać w następujący sposób:
- poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
-
Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie.
-
Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
-
Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
- Nieprawidłowo wypełnione zamówienia zostaną anulowane, o czym Sklep, o ile udostępniono dane kontaktowe, poinformuje Nabywcę.
- Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w terminie do 7 dni od chwili ich rozpatrzenia, nie będą realizowane.
§3 FORMY PŁATNOŚCI
- Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
- Ceny przesyłek określone są w zakładce Dostawa.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4 DOSTAWA TOWARU
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych lub udostępnia do odbioru przez klienta w sklepie stacjonarnym w siedzibie firmy.
- Klient ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy kurierskiej jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (w dniu odbioru paczki), a następnie niezwłoczne skontaktowanie się ze Sklepem
- Dla niektórych towarów możliwy jest jedynie odbiór osobisty. Wynika to np. z gabarytów i/lub masy towaru. W takich sytuacjach jest to wyraźnie zaznaczone na stronie internetowej. Możliwa jest wtedy dostawa towaru realizowana własnym transportem Sprzedawcy (do indywidualnego ustalenia z kupującym).
- W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
- W przypadku płatności za pomocą przelewu internetowego, termin realizacji zamówienia jest liczony od dnia zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
- Wszystkie produkty znajdujące się w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadają gwarancję producenta - której czas trwania standardowo wynosi 24 miesiące od daty zakupu. W przypadku innego czasu ochrony gwarancyjnej jest to zawarte w opisie produktu.
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien dostarczyć wadliwy towar do Sprzedawcy na własny koszt, wraz z opisem niezgodności.
- Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych jest posiadanie dowodu zakupu (paragon, faktura lub inny dowód potwierdzający zakup w ElectricMobile - pojazdy elektryczne) oraz karty gwarancyjnej (o ile została wydana).
- Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
- Gwarancja nie będzie uznana w przypadku naruszenia "warunków gwarancji" ustalonych przez Producenta towaru i opisanych w książce gwarancyjnej.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego czy też naprawionego towaru, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
§6 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
-
Powyższy termin zaczyna biec od dnia, w którym towar został objęty w posiadanie przez klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik). Natomiast dla umowy sprzedaży, której towar ma być dostarczany partiami, termin ten liczy się od dnia objęcia w posiadanie ostatniej partii towaru, a gdy świadczenie ma być spełniane przez regularne dostarczanie towaru przez oznaczony czas - od dnia objęcia w posiadanie pierwszej partii towaru.
-
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w formie:
- elektronicznej na adres email Sprzedawcy: sklep@electricmobile.pl
- papierowej na adres Sprzedawcy:
ElectricMobile Grzegorz Kania
Wadowicka 131
32-600 Poręba Wielka
Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest tutaj
- Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed upływem terminu 14 dni od otrzymania towaru.
-
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
- Koszty bezpośrednie zwrotu towaru pokrywa Konsument.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
§7 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w zakładce Polityka prywatności/RODO.
§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
- Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu.
- Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną.
- W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2019 r.