Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Zestaw do konwersji roweru 1000W SL

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 2 450,00 zł

Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 2450.00

ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Zestaw do konwersji roweru 1000W SL (Super Light) dzięki zastosowaniu mniejszego silnika z przekładnią zyskał na lekkości (waga tylko 3,9 kg) jednak absolutnie nie stracił na mocy (1000W). Silnik oferuje znakomite osiągi przy niewielkim zapotrzebowaniu na prąd. Zestaw pozwala w łatwy sposób zamienić swój ulubiony rower w e-bike.

  • Rower z tym zestawem może poruszać się z prędkością nawet 55 km/h.

    Przepisy mówią, że rower elektryczny może posiadać silnik o mocy do 250 W oraz rozpędzać się do prędkości 25 km/h.  Aby móc legalnie poruszać się po drogach publicznych zestaw jest zablokowany do wartości przepisowych (moc 250 W i prędkość 25 km/h). Istnieje możliwość zdjęcia blokady z poziomu wyświetlacza. Procedura jest prosta i zajmuje około 20 sekund. Po dezaktywacji blokady jest ona zdjęta niezależnie od ilości włączeń/wyłączeń. Ponowne założenie blokady jest równie proste co jej zdejmowanie. PAMIĘTAJ: pełną moc zestawu legalnie możesz wykorzystać tylko poza drogami publicznymi! 

  • Szerokość standardowych ram wynosi 135 mm, a silnik wymaga szerokości 142 mm, wymaga to delikatnego rozciągnięcia ramy (tylnego widelca). Z tego powodu nie zaleca się montażu do ram karbonowych.

Zestaw zawiera:

Przekładniowy silnik BLDC o mocy 1000W (do montażu w kole tylnym)

  • Waga 3,9 kg
  • Moc znamionowa: 1000W !
  • Wymagane wymiary do montażu: 135-142 mm
  • Typ mocowania zębatki: kaseta
  • Czujnik temperatury
  • ilość otworów na szprychy: 36
  • max. obciążenie : 30 A
  • Silnik zapleciony w obręcz (rozmiary do wyboru 26", 27.5", 28", 29")

Sterownik zintegrowany w szynie do mocowania baterii (brak dodatkowego pudełka ze sterownikiem !)

  • Wymiary szyny: 350 x 65 x 23mm
  • Maksymalny prąd: 22A
  • Napięcie: 48V 
 

 Wyświetlacz LCD wraz z pilotem

  • pokazuje najważniejsze informacje – poziom naładowania baterii, prędkość, przebieg trasy, aktualnie używana moc, tryb jazdy, temperatura ....
  • zintegrowany z pilotem, pozwalającym na zmianę wielu ustawień
 

 Manetka

  • pozwala na jazdę bez używania pedałów
  • przydatna przy wjazdach na wzniesienie
 

 Czujnik kadencji PAS

  • uruchamia wspomaganie elektryczne w momencie pedałowania
  • niezbędny, aby legalnie poruszać się po drogach publicznych
  • dobierz czujnik właściwy dla twojego roweru - uniwersalny (do suportów ISIS, Octalink, Hollowtech) lub na kwadrat (najczęściej spotykany)

Magnetyczny czujnik hamulca

  • montowany na klamkę hamulca
  • wyłącza napęd silnika podczas hamowania
  • pozwala na hamowanie silnikiem (hamowanie rekuperacyjne), dzięki któremu odzyskasz część energii
  • opcjonalnie dostępne również klamki z czujnikiem, pasujące do hamulców V-break lub  tarczowych sterowanych linką

Zintegrowana wiązka elektryczna

  • ograniczająca ilość kabli, przez co rower po konwersji znacznie zyskuje na estetyce.
  • wyposażone w hermetyczne wtyczki odporne na warunki atmosferyczne
  • kolorowe wtyczki ułatwiające montaż

 

Blokada obrotu osi

  • zabezpiecza silnik przed obróceniem w widełkach.

Zestaw kluczy

  • dzięki nim w łatwy sposób przerobisz swój ulubiony rower na e-bike:
    • klucz do suportu typu hollowtech z bacikiem
    • klucz do kasety/wolnobiegu
    • klucz do suportu
    • ściągacz do korby
    • podkładki
   

Ważne informacje:

  1. Wybierz w jaką obręcz ma być zapleciony silnik (dostępne rozmiary 26", 27.5", 28", 29"). 
  2. Aby dobrać odpowiedni czujnik PAS musisz wiedzieć jaki typ suportu jest w Twoim rowerze. Najczęściej występuje suport typu kwadrat. Jeśli posiadasz inny typ suportu (ISIS, Octalink, Hollowtech) wybierz czujnik uniwersalny
  3. Jeżeli zamiast magnetycznego czujnika hamulca wolisz klasyczne klamki z czujnikiem to również podaj to w "opcjach zamówienia" (cena zestawu bez zmian).
  4. Opcjonalnie do zestawu możesz również zamówić dedykowane baterie bidonowe (ładowarka w komplecie) o pojemności 14,5Ah lub 17,5Ah (baterie te pasują do szyny sterownika) - baterię możesz wybrać w opcjach (u góry po prawej)

* Istnieje możliwość montażu tego zestawu do roweru klienta w naszym sklepie stacjonarnym

 

Dane techniczne

Sposób montażu W kole tylnym

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (1)

18 maja 2023

Zestaw kupiony 16 lutego 2023 czynie używany od 27 lutego. Prostota montażu (bardzo czytelna instrukcja) oraz dobry kontakt ze Sprzedającym. Na zestawiku przejechane już grubo ponad 1000km w temperaturach od -5 do 18 stopni i na prawdę robi robotę. Konwertowany rower to Trek Marlin 7. Silnik celowo przekładniowy co umożliwiło zachowanie dość lekkiej konstrukcji ca. 20 kg całość. Bateria super (48V 17,5Ah) przy wadze zawonika 85kg śmiało starcza na 80km (nie próbowałem zajechać baterii do końca). Śmiało mogę polecić zestaw. Nie jest to mój pierwszy elektryk (miałem 2 Chinczyki FatBike przy wadze roweru 35kg zasięg szedł max 30 - 40km). Teraz węższe opony + połowę mniejsza waga 200% przyjemności z jazdy więcej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl