

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
|
GOTÓWKA | Dotyczy zakupów w sklepie stacjonarnym |
![]() |
KARTA PŁATNICZA | Dotyczy zakupów w sklepie stacjonarnym. Posiadamy terminal płatniczy, dzięki któremu możesz zapłacić kartą płatniczą czy też telefonem (BLIK) |
|
POBRANIE | Dotyczy przesyłek pobraniowych. Za zakupy możesz zapłacić bezpośrednio kurierowi dostarczającemu przesyłkę. Maksymalna wartość zamówienia dla tej formy płatności to 500 zł |
![]() |
PRZELEW BANKOWY |
Wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia. numer konta |
|
PŁATNOŚĆ ELEKTRONICZNA (ON-LINE) |
Najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty. |
|
RATY |
Kupując w naszym sklepie internetowym można skorzystać z rat on-line. System ratalny obsługiwany jest przez operatora płatności PayU. W procesie zakupowym należy wybrać formę płatności PayU płatności on-line, a w panelu PayU (do którego zostaniesz przekierowany) wybieramy opcję PayU Raty. Proces przyznawania kredytu odbywa się całkowicie on-line i trwa kilkanaście minut. Raty PayU są dostępne, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 20 000 zł. |
ZAKUPY NA RATY W SKLEPIE STACJONARNYM
Dzięki współpracy z bankiem Santander Consumer Bank oferujemy Państwu również możliwość zakupów ratalnych bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym. Wszystkie formalności załatwiamy "na miejscu" i w większości sytuacji podczas jednej wizyty klienta w naszym sklepie (klient wychodzi z zakupionym towarem). [zobacz: Raty w sklepie tradycyjnym]
Istnieje także możliwość przeprowadzenia "procesu ratalnego" na odległość (np. gdy klient nie ma możliwości przyjazdu fizycznie do naszego sklepu). W takiej sytuacji wysyłamy specjalny link (wymagane posiadanie adresu e-mail). Po jego kliknięciu nastąpi przekierowanie na dedykowaną stronę banku Santander Consumer Bank, gdzie klient samodzielnie wypełni wniosek kredytowy (wymagane urządzenie z dostępem do internetu: komputer/tablet/smartphone) [zobacz: Jak to działa]
Nota prawna: ElectricMobile Grzegorz Kania występujący w roli pośrednika kredytowego informuje swoich Klientów o możliwości skorzystania z propozycji kredytu na zakup towarów i usług oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A., udostępnia swoim Klientom wniosek o kredyt na zakup towarów i usług oraz przyjmuje oświadczenia o odstąpieniu od umów o kredyt na zakup towarów i usług zawartych przez Santander Consumer Bank S.A. za pośrednictwem ElectricMobile Grzegorz Kania. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta przez Bank. Szczegóły na www.santanderconsumer.pl |